Amaç
Turizm ve seyahat hizmetleri alanında, yasa ve yönetmeliklere uygun, etik ilke ve kurallar doğrultusunda hareket eden, güncel bilimsel bilgi ve becerilerini kullanarak rezervasyon, biletleme, gümrük ve vize işlemleri yapabilen; tur, paket tur, kongre, fuar vb. Organizasyonları planlayabilen, satış ve pazarlama yöntemlerini bilen meslek elemanları yetiştirmektir.
Hedefler
- Turizm ve seyahat sektörünün temel kavramları, tarihsel gelişimi, turizm ve seyahat işletmeleri alanındaki işletmelerin yönetimi ve operasyonları hakkında temel bilgiye sahip,
- Rezervasyon sistemleri, dijital pazarlama, biletleme ve sektörde yaygın olarak kullanılan teknolojik araçları kullanma becerisine sahip,
- Güncel bilgi ve teknolojiler ışığında ve mesleki etik değerlere bağlı kalarak turizm ve seyahat hizmetleri alanında bilgi ve becerilerini kullanabilen,
- Ofis çalışanları ve diğer paydaşlarla iş birliği içerisinde çalışabilen,
- Yerli, yabancı misafirler ve sektör profesyonelleri ile sürdürülebilir ve etkili iletişim kurabilen,
- Turizm ve seyahat hizmetleri alanında sürdürülebilir ve çevre dostu uygulamalar çerçevesinde sosyal sorumluluk faaliyetlerinde yer alan öğrenciler yetiştirmek.